23948sdkhjf

Kulda gir rekord for lua

Den nye luekolleksjonen, utviklet i samarbeid med Sätila of Sweden, har doblet L.Bradors omsetning de siste to månedene. Kolleksjonen omfatter designede luer med høy funksjon og kvalitet, til bruk både på jobben og i fritiden.

- Samarbeidet med Sätila er naturligvis et stort fremskritt. En salgsøkning med 98 % på to måneder er vi selvsagt svært fornøyd med, sier Tommy Larsson, Brand Manager på L.Brador.

I den nye kolleksjonen som er utviklet sammen med Sätila, er det fire ulike modeller i en rekke ulike farger og mønstre. Fra en tynnere, veldesignet bomullslue og litt tykkere ribbestrikket variant til en vindtett modell og den varme fuskepelsluen, som er så populær i vinter, med lange øreklaffer og borrelåslukking.

L.Bradors målgrupper befinner seg først og fremst innen bygg og industri. En del av den seneste suksessen er at det nye luesortimentet faller i smak hos nye og bredere målgrupper som for eksempel ungdommer, som til vanlig kjøper luene hos de store sportskjedene. Nå handler de også hos Skyddas forhandlere.

Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.063