Nasta har fått med markedskoordinator Christina Skårhaug Andersen på laget. Foto: Nasta
Nasta har fått med markedskoordinator Christina Skårhaug Andersen på laget. Foto: Nasta

Nasta varsler endringer til 2018

Nasta skal og må følge endringstakten som skapes gjennom ny teknologi og digitalisering

Publisert Oppdatert

Oppsummeres Nasta-året 2017, kan det se slik ut: Har bygd nytt klargjøringsverksted, startet utviklingen av utslippsfrie maskiner, kjøpt aksjemajoriteten i Kiesel Norge AS og etablert Nasta Utleie AS. Nasta vil ved inngangen til 2018 vil telle 165 ansatte, ifølge en pressemelding.

Helt opp til Tromsø

Utviklingen og satsningen fremover skal ha påvirket hele organisasjonen. I tillegg til en sterk satsning på salg, med bl.a. to nye maskinselgere, er også ettermarkedet betydelig forsterket. I desember ble det f.eks. ansatt serviceleder ved avdeling i Tromsø.

Daglig leder i Nasta, Tom Johansen.
Daglig leder i Nasta, Tom Johansen.

- Nasta skal og må følge endringstakten som skapes gjennom ny teknologi og digitalisering. Endringer og omstillinger har blitt de viktigste - og kanskje de eneste - veiene til fremtiden, presiserer daglig leder Tom Johansen.

Styrker markedsavdelingen

Nettopp derfor har Nasta valgt å styrke markedsavdelingen også. Markedsansvarlig Jannike Vestrum Hansen har fått med markedskoordinator Christina Skårhaug Andersen på laget. Christina har lang fartstid innen trykte og digitale medier, hvor hun har jobbet i alt fra trykkeri til byrå, og hun vet mye om hvordan man lykkes på de digitale flatene

Markedsansvarlig Jannike Vestrum Hansen, har grunn til å være fornøyd med innsatsen. Her står hun bak en Hitachi 890LCR. Foto: Fredrik Saugstad
Markedsansvarlig Jannike Vestrum Hansen, har grunn til å være fornøyd med innsatsen. Her står hun bak en Hitachi 890LCR. Foto: Fredrik Saugstad

- Vi må tenke på morgendagens kunder og ansatte, og hvilke plattformer de benytter for å innhente informasjon om tjenester og produkter, heter det i pressemeldingen.

Nasta er tilgjengelig på Facebook, Instagram og LinkedIn, samt at førerklubben har egen hjemmeside og Facebookgruppe med 8400 følgere. Dialog med kunden er viktig og Nasta ønsker at dialogen skjer der kunden vil.

- Om det er på messe, sosiale medier eller ved en av våre avdelinger så skal vi skal legge til rette for at kunden når oss, og får den informasjonen han/ hun ønsker. Med Christina på laget stiller vi sterkere og godt rustet for den digitale fremtiden, fastslår Jannike Vestrum Hansen.

Abonner på AnleggsMagasinet her