Merit styrker satsingen på Business Intelligence

Merit har inngått strategisk samarbeid med Sigma for å styrke sin satsing innen Business Intelligence.

- Utfordringen i dag er ikke mangel på informasjon. Utfordringen er å ha riktig informasjon tilgjengelig for de riktige menneskene når de trenger det, sier Erik Outzen, adm. direktør i Merit Globe AS.
- Utfordringen i dag er ikke mangel på informasjon. Utfordringen er å ha riktig informasjon tilgjengelig for de riktige menneskene når de trenger det, sier Erik Outzen, adm. direktør i Merit Globe AS.
Publisert Oppdatert
- Dette samarbeidet vil styrke Merits satsning på Merit Intelligence (MI), og vi ser frem til å tilby våre kunder en bredere og sterkere kompetansebase, sier Erik Outzen, adm. direktør i Merit Globe AS. Sigma er en ledende nordisk aktør innen Business Intelligence, og vil tilføre Merits kunder både mer kompetanse og større kapasitet. Sigma har ca 40 erfarne konsulenter innen Business Intelligence. - I dagens konkurransepregede og raske marked, er det viktig å ta de riktige beslutningene til rett tid og sted. Utfordringen i dag er ikke mangel på informasjon, utfordringen er å ha riktig informasjon tilgjengelig for de riktige menneskene når de trenger det. Merit Intelligence er vårt konsept for å gi våre kunder de verktøy og den kompetanse de trenger for å fatte riktige beslutninger, hevder Outzen. - Merit vil kunne sette mer kraft bak produktutvikling, samtidig som våre kunder får løpende tjenester og prosjekter levert fra en større Business Intelligence organisasjon. Vi ser frem til et spennende og fruktbart samarbeid med kunden i sentrum, legger han til.