Nye hylleforkanter til 100 Coop-butikker

I samarbeid med Lindbak Retail Systems AS har Delfi levert Breece epaper hylleforkanter til 100 norske Coop-butikker

Valget av Breece er basert på plattformens brukervennlighet og den unike infrastrukturen som muliggjør en rask installasjon og gir enkel daglig bruk i butikk
Valget av Breece er basert på plattformens brukervennlighet og den unike infrastrukturen som muliggjør en rask installasjon og gir enkel daglig bruk i butikk
Publisert Oppdatert

Coop benytter Breece epaper hylleforkanter sammen med storskjermsløsningen Breece Vision, som er en fullintegrert løsning med storskjermer som automatisk mottar priser, produktinformasjon og bilder fra butikksystemet. Breece-prosjektet hos Coop foregår i samarbeid med Delfis norske partner Lindbak, som håndterer levering, installasjon og support på Breece løsningen til Coop i Norge.

Rask installasjon og enkel bruk

Valget av Breece er basert på plattformens brukervennlighet og den unike infrastrukturen som muliggjør en rask installasjon og gir enkel daglig bruk i butikk. I butikkene kobles varene til hylleforkanter/storskjermer med en håndterminal. Deretter gir den smidige infrastrukturen en sikker og stabil kommunikasjon mellom butikksystem og hylleforkanter/storskjermer.

Drive butikk på en smart måte

Willy Eriksen, IT sjef hos Coop Nord, har vært med på installasjon av Breece i mange butikker. Hans fokus er på å bruke Breece til å forenkle driften av Coop Nords butikker ved å dra nytte av de nye mulighetene som løsningen gir. Dette bidrar til en enklere drift og et bedre resultat.

- Det handler om å drive butikk på en smart måte, og å tenke nytt hver eneste dag. Brukervennligheten er helt i topp og det er både enkelt og fleksibelt å tilpasse løsningen etter sine behov, sier Eriksen.

Coop Nord bruker også Breece Vision i butikkene ¬- en fullintegrert storskjermsløsning, som brukes til økt eksponering og bedre oversikt i ulike områder i butikken og på utvalgte produkter eller kampanjer.

- Breece Vision fanger kundenes oppmerksomhet, og vi kan selv styre budskapet, sier Willy Eriksen.