Raskere service på Honeywell og Bluebird

Lexit Group er blitt autorisert servicepartner for Honeywell (Intermec) og Bluebird. Dermed reduseres reparasjonstidene fra opptil to uker til under 24 timer.

I stedet for å måtte bruke europeiske servicepartnere kan Lexit Group nå selv utføre service og reparasjoner på Honeywell- og Bluebird-produktene.

I stedet for å måtte bruke europeiske servicepartnere kan Lexit Group nå selv utføre service og reparasjoner på Honeywell- og Bluebird-produktene. Foto: Honeywell International Inc.

Publisert Oppdatert

– Som autorisert servicepartner (ASP) utfører vi nå raske garanti- og servicereparasjoner for alle våre kunder fra eget servicesenter på Kløfta, sier forretningsutvikler Svein Degenes Lauritsen i Lexit Group.

ASP-avtalen gjør Lexit Group i stand til å ivareta produsentenes serviceavtaler over hele Norge.

 

Nedetid reduseres fra to uker til under 24 timer

– Tidligere ble alle reparasjoner utført hos europeiske servicepartnere. En slik operasjon kunne ta én til to uker. Vårt servicesenter på Kløfta er nå i stand til å foreta de fleste reparasjoner innen 24 timer. I de tilfeller hvor mobilproduktene ikke lar seg reparere, får kundene tilgang til nye, sier Degenes Lauritsen. – For flere av våre kunder er produktene driftskritiske. Oppstår det et uhell får de nå mer ut av sin investering, slipper nedetid og kan betjene kundene på en optimal måte, legger han til.

Truckterminalen Honeywell Thor VM3. For mange av Lexit-kundene er produktene driftskritiske og minimal nedetid er derfor helt avgjørende.

Truckterminalen Honeywell Thor VM3. For mange av Lexit-kundene er produktene driftskritiske og minimal nedetid er derfor helt avgjørende. Foto: Honeywell International Inc.