Tar kundeservice på alvor

Prognoser fra SSB viser at arbeidsledigheten vil øke neste år. Compello ønsker å ligge to skritt foran konkurrentene og ansetter for fremtiden.

Compello har i løpet av to måneder ansatt syv nye medarbeidere. Fra venstre: Astrid Kjuus Øverby, Johan-Fredrik Jæger Thaulow, Matias Johannessen, Nina Albertsen, Kristian Steenstrup Sønsteng, Kaisa Kristina Känninen og Einar Bergsaker. Foto: Compello
Compello har i løpet av to måneder ansatt syv nye medarbeidere. Fra venstre: Astrid Kjuus Øverby, Johan-Fredrik Jæger Thaulow, Matias Johannessen, Nina Albertsen, Kristian Steenstrup Sønsteng, Kaisa Kristina Känninen og Einar Bergsaker. Foto: Compello
Publisert Oppdatert

Compello AS har som forretningsidé å hjelpe bedrifter og organisasjoner i privat og offentlig sektor med automatisering av manuelle prosesser innen melding- og fakturaflyt.

Selskapet anser kundelojalitet og -service som ekstremt viktig og mener dette kommer til å bli enda viktigere i tiden fremover. Compello har i løpet av to måneder ansatt syv nye medarbeidere og flere skal det bli. Målet er å bygge en styrket organisasjon for fremtiden, både teknologisk og personalmessig.

– Compello har alltid investert mye ressurser i ny teknologi, og er vi stolte av at vi i mange år har ligget i forkant av den teknologiske utviklingen. Nå trapper vi ytterligere opp vår fremtidsrettede teknologiske satsning og endrer organisasjonen drastisk, sier administrerende direktør Gustav Line.

– Da er det viktig at vi har ressurser og personell som kan fokusere i enda større grad på kundeservice og support. Det er viktig for oss å opprettholde konkurransen i markedet, og vi jobber hardt for å nå våre ambisjoner om å ha bransjens mest fornøyde kunder, både nå og om ti år, fortsetter Line.

 

De nye medarbeiderne

  • Astrid Kjuus Øverby er ny Key Account Manager. Hun har lang erfaring fra salg og utdanning/opplæring og kommer fra stillingen som markedskonsulent i Abilia.
  • Johan-Fredrik Jæger Thaulow er ny Account Manager. Han avsluttet sine salgs- og markedsføringsstudier på Markedshøyskolen i fjor og har salgserfaring fra Elkjøp og Urmaker Bjerke.
  • Matias Johannessen er ny konsulent. Han har erfaring innen rådgivning og konsulent fra flere forskjellige markeder, både i Europa, Nord-Amerika og Asia.
  • Nina Albertsen er ansatt som ny avdelingsleder for drift og support. Hun har 18 års erfaring fra drift og brukerstøtte fra forskjellige selskaper som Utvikling og Kompetanse Etaten, Digitale Gardemoen IKS og IBM.   
  • Kristian Steenstrup Sønsteng er ny Key Account Manager. Han kommer fra stillingen som Senior Sales Executive i Adra Match.
  • Kaisa Kristina Känninen er ny Marketing & Office Assistant. Hun avsluttet sin bachelor i markedsføring og ledelse i 2013 og har erfaring som Account Manager og Brand Ambassador hos Academic Work.
  • Einar Bergsaker er ny konsulent. Han har erfaring fra Forsvaret og har jobbet som konsulent i flere selskaper, senest i IT-selskapet Columbus.