RELEX Solutions og Europris

To teknologipriser på kort tid

RELEX Solutions og Europris har igjen fått internasjonal oppmerksomhet for sitt prosjekt som endret forsyningskjeden til Norges største lavpriskjede.

Under Supply Chain Excellence Awards i London vant teamet fra RELEX Solutions og Europris prisen for Supply Chain Visibility. Fra venstre:  Jouko Lehtonen (RELEX), Marco Pair (Europris), Mikko Hartikainen (RELEX) og Marius Glorvigen (RELEX).

Under Supply Chain Excellence Awards i London vant teamet fra RELEX Solutions og Europris prisen for Supply Chain Visibility. Fra venstre: Jouko Lehtonen (RELEX), Marco Pair (Europris), Mikko Hartikainen (RELEX) og Marius Glorvigen (RELEX).

Publisert Oppdatert

Kort tid etter at Retail Systems Awards kåret RELEX Solutions og Europris til «Technology Team of the Year 2016», ble teamet fra de to selskapene kåret som vinner i kategorien "Supply Chain Visibility" under Supply Chain Excellence Awards i London.

Under det samme arrangementet  fikk de også mye ros fra dommerne med sin andreplass i "CEVA Logistics award for Retail and E-Tail".

For å nå til topps i «Supply Chain Visibility»- kategorien måtte teamet kunne demonstrere transparens gjennom hele forsyningskjeden og både ha kvalitative og kvantitative beviser for dette – noe Relex og Europris hadde mer enn nok av.

 

Sterkt involvert

– Det er en ære å være del av dette partnerskapet der alle involverte er så engasjert i jobben sin. Denne siste prisen gir oss enda mer energi til våre daglige arbeidsoppgaver, og vi tar med oss dette i utrullingen av vårt resterende sortiment. I fremtiden vil antageligvis alle selskapets butikker dra fordeler av Relex, kommenterer Marco Pair, Supply Chain Manager i Europris.

– To priser og en andreplass er vel fortjent av Europris, sier Fred Graham, Country Manager for Relex Solutions i Norge. Han legger til at de føler seg privilegert som får jobbe så tett sammen med dem.

– Gjennom våre løsninger og vårt arbeid hjelper vi ikke bare ledende aktører innen detaljhandel og grossister med å gi sine kunder ypperlig kundeservice, men vi bygger også nære bånd til våre partnere. Vårt arbeid med Europris er et eksempel på dette, fortsetter Graham.