Autoline tar salget selv

Mens mange vil ha eksterne selgere, går Autoline motsatt vei.

Autoline tar over salget selv. - Vi har nå fått med oss de toneangivende aktører på lastebil, buss og påbygg som samarbeidspartnere forteller daglig leder John-Egil Bustadmo (t.v.) og markedssjef Finn-Ero Bustadmo.

Autoline tar over salget selv. - Vi har nå fått med oss de toneangivende aktører på lastebil, buss og påbygg som samarbeidspartnere forteller daglig leder John-Egil Bustadmo (t.v.) og markedssjef Finn-Ero Bustadmo.

Publisert Oppdatert

Svært mange produsenter ønsker eksterne selgere og salgsapparat.

Det har også sandstrøerprodusenten Autoline hatt. Frem til nå.

Fra 1. juli vil bedriften selv markedsføre Autoline sine produkter gjennom bilforhandlere og påbyggere i det norske markedet.

Det forteller markedssjef Finn-Ero Bustadmo i en pressemelding.

- Dette vil gi oss en bedre mulighet til tettere oppfølging av våre kunder, samt at vi etablerer servicepunkter over hele landet, fortsetter Bustadmo.

Bedriften har tidligere hatt samarbeid med Bevola som har stått for salg og markedsføring av sandstrøerne. Dette samarbeidet opphører nå i sommer.

Autoline har gjennom 23 år utviklet og produsert sandstrøere. Så langt har de levert nærmere 8000 enheter til lastebiler og busser.