Mobilt serviceprogram fra ePocket Solutions

Nå er ePocket Handyman også utstyrt med et standardgrensesnitt til Microsoft Dynamics Navision og Microsoft Dynamics Axapta.

Publisert Oppdatert

ePocket Handyman er markedsledende i Europa innen mobile datafangstløsninger for serviceintensive bedrifter med teknikere ute i felten, heter det i en pressemelding vi har mottatt.

Integrasjonen mellom Handyman og Dynamics Navision og Dynamics Axapta muliggjør en toveisutveksling av all ordrerelatert data. Alt fra jobbregistrering og ferdigstilling til signering og overlevering av nødvendige kunde- og materiellinformasjon overføres til mobilklienten.

All informasjon og ordredata legges som vanlig inn i Dynamics Navision eller Dynamics Axapta, men sendes ikke lenger ut til teknikerne i papirform. Relevant ordredata overføres til Handymanapplikasjonen via en add-in, før den overføres til teknikerens PDA. Ute hos kunden registrerer teknikeren tidsforbruk, materiell og utførte tjenester.

Handyman er en "offline"-løsning som betyr at programmet også fungerer i områder uten mobildekning. Den intelligente synkroniseringen lagrer data og sender det automatisk når nettverket blir tilgjengelig igjen.

ePocket Solutions ble etablert i 1985 og siden 1998 har bedriften utviklet programvare for håndholdte terminaler. ePocket Solutions har hovedkontor i Oslo og avdelingskontor i Sverige, Tyskland, Danmark og Slovakia. Gjennom et partnernettverk er ePocket Solutions representert i 14 land, for eksempel India og de baltiske landene.