Nok en pris til Fartskampanjen

Statens vegvesens fartskampanje har kapret nok en bransjepris. Torsdag kveld ble det sølv og tre stjerner i klassen holdningsskapende reklame og merkevarebygging på STELLA 2010, som er landets mest prestisjetunge konkurranse for reklamebransjen.

Opprettet

-Dette er selvsagt moro. Det er strålende for Vegvesenet å komme så godt ut i sterk konkurranse med andre offentlige og kommersielle bedrifter. For fartskampanjen som skal gå over fire år er det spesielt moro å få en slik pris og oppmerksomhet allerede første året. Det er gjort grundig utredningsarbeid både kommunikasjons- og trafikksikkerhetsfaglig rundt alle elementene i kampanjen, sier Bjarte Skaugset i Kommunikasjonsstaben i Vegdirektoratet i en pressemelding.

Prisen deles med Dinamo og MediaCom, som har vært Vegvesenets samarbeidspartnere i prosjektet.

Det er ikke første gang Statens vegvesen blir hedret med flotte priser for fartskampanjen. I november vant kampanjen prisen som årets holdningskampanje i Gullkorn-konkuransen