Dette er Wacker Neuson Norge nå

Den nye organiseringen er klar - nå siktes det inn på landsdekkende forhandlernettverk.

Fv: Anders Hagstrøm, Roy Hagen, Trond Midtskog, Øyvind Ottinsen, Yngve Samuelsen, Stein Åbråten og Andrès Moreno
Fv: Anders Hagstrøm, Roy Hagen, Trond Midtskog, Øyvind Ottinsen, Yngve Samuelsen, Stein Åbråten og Andrès Moreno Foto: Wacker Neuson Norge AS
Sist oppdatert

- Vi har nå gjennomført del 1 av endringen med forhandlerbasert salg og ettermarked i Norge og det er på tide med denne oppfølgingen etter informasjonen som gikk ut etter påske tidligere i år, forteller Roy Hagen, i en pressemelding torsdag kveld.

Neste fase

Wacker Neuson AS har nå gjennomgått den varslede endringen i Norge og er nå over i neste fase. Fra nå av selges og serves alle Wacker Neuson-maskiner av utvalgte forhandlere i Norge.

Key Account-kunder vil fortsatt handle sine maskiner direkte av Wacker Neuson AS, men alt ettermarked vil også for disse utføres av forhandlernettet.

Målet er landsdekkende

Forhandlernettet er under utvikling, med mål om å ha det landsdekkende innen kort tid. Wacker Neuson AS sin organisasjon vil nå utelukkende støtte opp om forhandlerne å sørge for at de har den nødvendige kompetansen og materiellet som skal til for å lykkes.

Etter endringen består Wacker Neuson-organisasjonen i Norge av følgende:

Roy Hagen, Sales Manager og leder av den norske virksomheten med rapportering direkte til Tyskland.
Øyvind Ottinsen, Regional Dealer Manager, ansvarlig for forhandlere og deres salg i egne regioner.
Ynge Samuelsen, Regional Dealer Manager, ansvarlig for forhandlere og deres salg i egne regioner.
Stein Åbråten, Key Account Manager. Ansvarlig for Key Account kunder i Norge.
Andrès Moreno, Service Manager forhandlere og Key Account kunder.
Anders Hagstrøm, Service Manager forhandlere og Key Account kunder.
Trond Midtskog, Sales & Service Support ansvar for software og ordreoppfølging.

- Med denne endringen satser vi alt på at Wacker Neuson igjen skal nå nye høyder og at kunder skal bli fornøyd med både maskinene og ettermarkedet. Samtidig vil vi takke alle som har vist oss tålmodighet i fasen vi nå har lagt bak oss, og ønske eksisterende og nye kunder velkommen til nye Wacker Neuson i Norge, avslutter Hagen.