Rolleendring hos Phoenix Contact
Phoenix Contact ansetter ny Innkjøpsansvarlig. Cathrine Hammerland endrer rolle internt og vil fra 1 november ha en ny rolle i bedriften.
Cathrine Hammerlund har i over 3 år jobbet med kundeservice i Phoenix Contact og nå går hun inn i en ny rolle i selskapet. Hammerlund skal fremover ta over rollen som innkjøpsansvarlig (Purchase & Planner) og skal hente inn varer fra morselskapet i Tyskland. Rollen innebærer å følge opp innkjøp, justere prognoser og vurdere lagerføring av varer i samråd med de enkelte produktansvarlige.
Cathrine har gått på Treider fagskole på linjen for Administrasjonssekretær. Hun har tidligere erfaring fra Sika Norge der hun jobbet både med kundeservice og hadde innkjøpsansvar for råvarer til produksjon, samt ferdigvarer i den siste delen av perioden.
Cathrine har i sin tid her i selskapet også bidratt med mye positivitet og sosialt engasjement.
Det har vært godt å ha henne med i vårt team på kundeservice. Gledelig er det da at hun også tar denne nye utfordringen og at vi fortsatt kan bygge fremtiden sammen med Cathrine, forteller Daglig Leder Henning Grorud.