23948sdkhjf

Utstyr til arbeidsplassen fra Cowab

| Medlemsnyhet | Bedrift Cowab AS

Den ultimate guiden til garderobeinnredning på jobb & offentlige steder.

Hvordan ser garderoben ut på arbeidsplassen din? Kanskje har dere et eget garderoberom komplett med både garderobeskap og benker, eller kanskje garderoben rett og slett er en stumtjener. 

Bedrifter og organisasjoner har ulike behov, derfor har Cowab satt sammen denne guiden slik at dere kan få en funksjonell garderobe uansett hvilken bransje dere driver i. På den måten unngår dere bomkjøp, og får en garderobe som både er trivelig og som fungerer perfekt for dere. 

Kartlegg deres bruksmønster
Før du i det hele tatt begynner å tenke på design og innredning, er det en del spørsmål det er lurt å starte med:

  1. Hvor mange skal bruke garderoben?
  2. Trenger dere å ha adskilt oppbevaring for rent tøy/skittent tøy, eventuelt private klær/arbeidsklær?
  3. Har dere spesielle behov for ventilasjon i skapene, for eksempel på grunn av støv, kjemikalier eller lukt?
  4. Skal garderoben benyttes av de samme menneskene dag etter dag, eller varierer det hvem som bruker dem (som på et treningssenter, en svømmehall også videre)?
  5. Blir garderoben mye eller sjeldent brukt? 
  6. Må alt utstyr og tøy være innelåst, eller kan noe av det oppbevares i åpne hyller eller skap?
  7. Blir det dusjet ofte i garderobene?

Når dere har klart for dere hvordan dere kommer til å bruke garderoben, kan du begynne å planlegge hvordan planløsningen bør være, og hvilken innredning dere har behov for. 

Velg en funksjonell planløsning
Hvilken romplan dere bør gå for er naturlig nok avhengig av bruk og tilgjengelig plass. Her tar vi for oss de tre vanligste planløsningene, og hvem de typisk passer best for.

Les mer om de tre vanligste planløsningene her.

Medlemsnyhet

Bedrift
Cowab AS

Myrvangvegen 14
2041 KLØFTA
Norge
Cowab AS

Send til en kollega

0.062