23948sdkhjf
Del siden
Sponsored content

Tibnor lanserer ny identitet

Etter nesten 30 år lanserer Tibnor en ny identitet som bedre gjenspeiler selskapets nåværende posisjon i markedet.

Tibnor lanserer en ny identitet som gjenspeiler den innovative tilnærmingen til stålindustrien

Det har gått nesten 30 år siden Tibnor sist moderniserte identiteten sin, og mye har skjedd siden den gang. I dag er Tibnor en ledende aktør i Norden med et større og mer omfattende utvalg av stål og metall på tvers av alle markeder.

- Vi er ikke det samme selskapet som vi var for 30 år siden, og vi ønsker å tilpasse historien vår slik at den gjenspeiler måten selskapet opererer i dag. Vår nye identitet illustrerer blant annet at vi er det naturlige valget når bransjen skal velge en stålleverandør i Norden og Baltikum, sier Jeppe Ørum, Head of Communications hos Tibnor.

Konsernet skal implementere sin nye identitet på tvers av alle forretningsområder, og den kommer til å fungere som et samlende symbol for ansatte i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Estland, Latvia og Litauen.

- Vi er over 1100 kolleger fordelt på sju land, og vi mener at våre ansatte er bransjens dyktigste spesialister og eksperter. Derfor må vi skape et moderne merke som de er stolte av, og som de kan identifisere seg med, forklarer Jeppe Ørum.

- Vi baserer denne nye identiteten på vårt brede produktutvalg, de ansatte og våre eksterne relasjoner. Vi ønsker å ta ledelsen og vise ansvar. Derfor er vi også svært stolte over at vi sammen med vårt morselskap SSAB kan tilby stål av høy kvalitet med tanke på en grønnere fremtid.

 

Les mer om vår nye identitet

Tibnor AS
Tevlingveien 15
1081 Oslo
Oslo
Norge
Org. nr.: NO930388009

Send til en kollega

0.032