23948sdkhjf

Verdensrekord i "Unboxing"

Tre år gamle Joel fikk ny "lekelastebil" og Volvo satte verdensrekord..

Guiness World Records var tilstede da tre år gamle Joel Jovine fikk åpne sitt nye leketøy som stod plassert i en ekse utenfor huset. Resultatet er verdensrekord i «Unboxing».

Volvo Trucks har gjort seg bemerket med oppfinnsomme og smått ville reklamevideoer på nett. Ikke minst den radiostyrte FMXen som fikk gjennomgå på et anleggsområde ble en stor hit og gikk viralt.

Det kan kalles smått genialt, for bortsett fra kostnadene ved å lage selve filmen, er spredningen av filmen helt gratis og gjøres ved at du og jeg klikker på den, ser og sprer den på sosiale medier.

Dette er altså neste kapittel i deres oppfinnsomhet og selv om ikke niåringen fikk lov å kjøre trekkvogn med semi gjennom et rolig nabolag, så får nok Volvo bra med oppmerksomhet også denne gangen for det ble jo verdensrekord…

Fenomenet «Unboxing» går på at folk som åpner en eske med et nytt eller gammelt produkt blir filmet slik at man ser reaksjonen og følelsen til personen.

Volvo hadde pakket inn den nye VNL med semitralle i en matchende eske som den de bruker på miniatyrmodellene av sine produkter. Da Joel ser og åpner esken blir reaksjonen ekte glede og en umiddelbar trang til å leke sin nye bil melder seg.

Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.141