23948sdkhjf

Mestergruppen lanserer "Steddy" også i Kristiansand

Håndverkstjenesten Steddy er et nytt kjedekonsept mot oppussingsmarkedet som allerede er testet i Trondheim.

STERK OG KLAR: I mai ble konseptet lansert i Trondheim. Snart blir konseptet å finne over hele landet, opplyser Mestergruppen i en pressemelding.

- Oppussingsmarkedet har behov digitalisering og standardisering, og utrullingen i Trondheim viser at kjedekonseptet til Steddy kan bidra til å gjøre hverdagen enklere og tryggere for både privatkunden og håndverkeren, mener Nicolai Malling, daglig leder i Steddy.

Malling forklarer Steddy som en håndverkstjeneste der boligeiere kan bestille og følge oppussingsprosjektet digitalt i alle faser – fra idéstadiet til ferdig resultat. 

 – Steddy digitaliserer og samler all dokumentasjon, kommunikasjon og betalingsinformasjon på ett sted, sier Malling. 

Lokal forankring

Etableringen i sør skjer med en lokal forankring. Byggmester Kjetil Henriksen har vært med i utviklingen av konseptet siden start og er nå leder for kjededrift i Steddy.

Henriken er vokst opp i Kristiansand, tok utdanningen i byen og har jobbet som
byggmester på Sørlandet.

– Jeg kjenner markedet godt og har stor tro på et konsept som Steddy, sier Henriksen, og forklarer det med å hjelpe sluttkundene med å redusere risiko og øke tryggheten for et godt gjennomført prosjekt.

God respons

Steddy har fått med seg flere lokale håndverksbedrifter.

– Da jeg startet dialogen med potensielle kjedepartnere i Kristiansand lagde jeg en ønskeliste over bedrifter jeg mener representerer toppsjiktet når det kommer til kvalitet og yrkesstolthet. Jeg hadde ikke turt å håpe på så god tilbakemelding. Det er tydelig at vårt forslag både til håndverker og sluttkunde er bra, sier Henriksen.

Opphav og kilder: Pressemelding fra Mesteegruppen

KLIKK for alle artikler i Bygg bedre billigere.

Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.078