Ny kraftplugg fra Kalmar

Kalmar lanserer en ny generasjon gaffeltrucker med løftekapasitet på opptil 54 tonn.

Den nye gaffeltrucken er naturligvis utstyrt med EGO-kabinen, som ifølge produsenten fremstår industriledende ergonomi og uhindret sikt rundt maskinen.
Den nye gaffeltrucken er naturligvis utstyrt med EGO-kabinen, som ifølge produsenten fremstår industriledende ergonomi og uhindret sikt rundt maskinen. Foto: Kalmar
Publisert Oppdatert

Ifølge Kalmar er DCG380-540 utviklet for å gi brukere med behov for høy løftekapasitet samme jevne drift, høye komfort og presise kontroll som man har med trucker med mindre kapasitet.

Den nye tunge generasjonen har fått forbedret løfte- og senkehastigheter, kombinert med lastfølende hydraulikk for å sikre jevn og sikker håndtering av selv de mest utfordrende belastninger. Den leveres standard med connectivity som gjør det mulig for brukerne å dra nytte av Kalmar Insight ytelsesstyringsverktøy, som gir en oversikt over flåtedriften og hjelper til med å gjøre data om til handlingsfulle og effektive innsikter.

Kalmar DCG380-540 er tilgjengelig globalt og erstatter forrige generasjons modell, DCF370-520.
Kalmar DCG380-540 er tilgjengelig globalt og erstatter forrige generasjons modell, DCF370-520. Foto: Kalmar

EGO-kabin

Den nye gaffeltrucken er naturligvis utstyrt med EGO-kabinen, som ifølge produsenten fremstår industriledende ergonomi og uhindret sikt rundt maskinen. Kabinoppsettet kan finjusteres i henhold til førerens preferanser for å sikre sikker, komfortabel drift og optimal produktivitet.

Kalmar DCG380-540 tilbyr modulær fleksibilitet når det gjelder løftekapasitet for forskjellige akselavstandsalternativer, og gir kundene muligheten til å spesifisere maskiner med større løftekapasitet på mindre akselavstander.

Abonner på din egen utgave av Logistikk & Ledelse