TETT KUNDEFORHOLD: Pon skal melde inn sitt krav til boet. Agder Gruppen har vært en stor kunde hos Pon Equipment.
- Først og fremst er det veldig trist, for Agder Gruppen har vært kreative og forsøkt å bygge opp noe. For vår del mister vi en stor kunde, og vi taper noen penger. De skylder oss noen millioner, og vi får nå se hva vi får igjen når bo...
Pon etter Agder Gruppen-konkursen: - De skylder oss noen millioner
- Konsekvensene for kundene? Vi tror at de litt større aktørene, som leasingselskapene, tenker langsiktig og prøver å unngå å sette maskinbrukeren i en umiddelbar skvis, sier Ole-Petter Holene, adm. dir. i Pon Equipment. Foto: Eivind Bye
Artikkelen er for abonnenter
NYHET! Du kan betale med Vipps
Oversikt abonnement
Velg mellom abonnementene våre på Tungt og finn den som passer deg og/eller din bedrift
Se abonnementer