23948sdkhjf
Logg inn eller opprett for å lagre artikler
Få tilgang til alt innhold på Tungt
Ingen binding eller kortopplysninger kreves
Gjelder kun personlig abonnement.

Nok en pris til Fartskampanjen

Statens vegvesens fartskampanje har kapret nok en bransjepris. Torsdag kveld ble det sølv og tre stjerner i klassen holdningsskapende reklame og merkevarebygging på STELLA 2010, som er landets mest prestisjetunge konkurranse for reklamebransjen.

-Dette er selvsagt moro. Det er strålende for Vegvesenet å komme så godt ut i sterk konkurranse med andre offentlige og kommersielle bedrifter. For fartskampanjen som skal gå over fire år er det spesielt moro å få en slik pris og oppmerksomhet allerede første året. Det er gjort grundig utredningsarbeid både kommunikasjons- og trafikksikkerhetsfaglig rundt alle elementene i kampanjen, sier Bjarte Skaugset i Kommunikasjonsstaben i Vegdirektoratet i en pressemelding.

Prisen deles med Dinamo og MediaCom, som har vært Vegvesenets samarbeidspartnere i prosjektet.

Det er ikke første gang Statens vegvesen blir hedret med flotte priser for fartskampanjen. I november vant kampanjen prisen som årets holdningskampanje i Gullkorn-konkuransen

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|