Saken om "Betty" stod på trykk i Anleggsmagainet Nr.5 2020 og bildene er tatt da vi besøkte det spektakulære Skanska-prosjektet FV. 659 Nordøyvegen.
Maskinens dieselmotor hadde gått 95 timer og den elektriske hadde gått 23, da vi fikk ta en titt. Litt av forklaringen her er at opplæringen av førerne stort sett har foregått med dieseldrift ute på t...
Tilbake til fremtiden: Etter noen timer med AMV FL-70 Hybrid
Maskinen som vekker nærmest nasjonalromantiske følelser i bransjen er både raskere, renere, sikrere og mer behagelig.
Foto: Fredrik Saugstad
Foto: Fredrik SaugstadFoto: Stein Inge NaasFoto: Fredrik SaugstadFoto: Fredrik SaugstadFoto: Fredrik SaugstadFoto: Fredrik SaugstadFoto: Fredrik SaugstadFoto: Fredrik SaugstadFoto: Stein Inge NaasFoto: Stein Inge NaasFoto: Fredrik SaugstadFoto: Fredrik SaugstadFoto: Fredrik Saugstad
14
Bilder

Maskinansvarlig på AMV FL70 Hybrid, Stein Inge Naas, gir oss en liten demonstrasjon i dagslys på tippen utenfor Fjørtofttunnelen. Foto: Fredrik Saugstad
Dette er en artikkel for våre abonnenter - trykk på knappen "se abonnementer" og velg boks til høyre (nederst på mobil) for å aktivere ditt digitale abonnement med tlf-nummeret
Oversikt abonnement
Velg mellom abonnementene våre på Tungt og finn den som passer deg og/eller din bedrift
Se abonnementer