23948sdkhjf
Logg inn eller opprett et abonnement for å lagre artikler
Få tilgang til alt innhold på Tungt
Ingen binding eller kortopplysninger kreves
Gjelder kun personlig abonnement.
Annonse
Annonse

Stafetten - 3. etappe: Landeveiens «ompa-rocker»

Thomas Øvrebø (32) er ikke redd for å innrømme at han har gjort feil, både bak rattet og tastaturet. Han mener selv at han har lært av det, og da kan vel alt bare gå bedre og bedre? 
Annonse

TM PÅ TUNGT:  Artikkelen ble første gang publisert i TransportMagasinet #5-2020.

Denne artikkelen er ikke helt ny, men verken bilder eller fyren har gått av moten - red.

At en bussjåfør er en mann med godt humør, har vi alle sammen hørt om. Thomas har kjørt turbuss på Vestlandet, men fikk nok av levende last.

Annonse Annonse
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04