23948sdkhjf
Logg inn eller opprett for å lagre artikler
Få tilgang til alt innhold på Tungt
Ingen binding eller kortopplysninger kreves
Gjelder kun personlig abonnement.

AF Gruppen tok gull for studentkampanjen "Ta jobben min" under Magnet Awards 2024

VIKTIG REKTRUTTERING: Magnet Awards arrangeres av ANFO og er en årlig konkurranse som anerkjenner fremragende prestasjoner innen «employer branding». 

AF vinner prisen for kampanjen «Ta jobben min» sammen med byråene Trigger, Mvh og Elg/Bloom, ifølge en pressemelding fra AF Gruppen.

– Hva kan jeg egentlig jobbe med hos en entreprenør? Det er et av de vanligste spørsmålene ingeniørstudenter stiller seg. I fjor høst inviterte vi derfor norske ingeniørstudenter til å ta jobben til våre ansatte i rekrutteringskampanjen Ta jobben min. I et digitalt AF-univers kunne studentene klikke seg rundt og utforske 10 ulike stillinger, velge en jobb og prøve en arbeidsdag i stillingen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|