KABOTASJEGEBYR

Trafikk og utekontroll
Kjørte uten hjul: - Det ble bråstopp

Trafikk og utekontroll
Pluss
Jessheim: Påskekabotasje til 60.000 kr for tysk/dansk bulktransportør

140 timer YSK med Fartskriver
YSK og LTP - to gode trebokstav-venner ga småtrøbbel i 140-timern med Fartskriver

Trafikk og utekontroll
Pluss
De første kabotasjegebyrene er ilagt

140 timer YSK med Fartskriver
Godstransportens vilkår – modul 3 av 140 timer YSK med Fartskriver er også bestått

140 timer YSK med Fartskriver
Kjøre- og hviletid og rettsprinsipper – modul 2 av 140 timer YSK med Fartskriver er bestått

140 timer YSK med Fartskriver
Vokte seg vel for å bli kriminell – modul 2 av 140 timer YSK med Fartskriver

TransportMagasinet PLUSS
Pluss
Kabotasje gjennom 20 år - har det blitt bedre nå?

Trafikk og utekontroll