KABOTASJE

Trafikk og utekontroll
Pluss
Jessheim: Påskekabotasje til 60.000 kr for tysk/dansk bulktransportør

140 timer YSK med Fartskriver
YSK og LTP - to gode trebokstav-venner ga småtrøbbel i 140-timern med Fartskriver

Trafikk og utekontroll
Pluss
De første kabotasjegebyrene er ilagt

140 timer YSK med Fartskriver
Godstransportens vilkår – modul 3 av 140 timer YSK med Fartskriver er også bestått

140 timer YSK med Fartskriver
Kjøre- og hviletid og rettsprinsipper – modul 2 av 140 timer YSK med Fartskriver er bestått

140 timer YSK med Fartskriver
Vokte seg vel for å bli kriminell – modul 2 av 140 timer YSK med Fartskriver

TransportMagasinet PLUSS
Pluss
Kabotasje gjennom 20 år - har det blitt bedre nå?

EKSTRA Tungt
Pluss
Danmark: Kabotasje-bot på nesten 3,1 millioner kroner

Trafikk og utekontroll
Utenlandske sjåfører: Departement vil styrke kontrollen med lønns- og arbeidsvilkår

Trafikk og utekontroll
Kabotasjekrim til Stortinget: Kommer de saftige gebyrene nå? Men for sent?

Trafikk og utekontroll
Girteka-rettssaken: Politiet trakk begjæringen, varsler at ny begjæring vil komme

Trafikk og utekontroll
Kabotasjeblink! 10 av 10 kontrollerte feilet

EKSTRA Tungt
Pluss
Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje

Trafikk og utekontroll
Katastrofe på glatt føre: Trekkeren kunne blitt dyttet ut av veien

Trafikk og utekontroll
Topp 10 største gebyrer 2021

Trafikk og utekontroll
Nye vegvesen-gebyrer: Hva er stort nok gebyr til å få hjullås?

Trafikk og utekontroll
Opp til 40.000 kroner i gebyrer på stedet for brudd på kjøre- og hviletid

Trafikk og utekontroll